Minoo01 bende doğum yapacağım güne kadar ney bılgıye sahıp degıldım ama doğum için gün verdiklerinde herseyı ben sormadan onlar anlattılar zaten son dalına hersey hazır oluyor siz gittiğiniz zaman sorun tekrar bana da hep asistanlar baktı doktorun kendisi olmuyo genelde