butterfly4 @busra-M ben de orada doğum yaptım çok çok memnun kaldım ikinciyi bekliyorum onu da orada düşünüyorum inşallah, size sorum covid testi yaptılar mı onu merak ettim
busra-M Minoo01 malesef sadece ziyaret saatlerinde alıyorlar. 13:00-14:00 arası. Fakat ben 7 de lohusa servise yattım bebeği babası görmediği için kısa bı sure kadar görmeye izin veriyorlar.
Minoo01 busra-M hadi ya 🙄 annemin kalma ihtimali olmaya bilir diye eşim kalacaktı. Özelde izin veriyorlar yani covıdden önce sıkıntı olmuyordu ziyaretçi erkek vs. Odalar tek kişilik olunca.
Papatyam63 Minoo01 bende sormak istedim mesajla şimdi sancım gelse devlete gitsem doğum yapa bilir miyim hani normalde özele gidiyor
Minoo01 Papatyam63 yani mantıken doğum anında geri çevirmezler 🤔 riskli bir durumunuz yoksa eğer acilden girin. Ama benim gibi hem riskli gebelik olup hemde sezaryenseniz hiç riske atmayın 🤷🏻♀️ Bilgiler önemli çünkü. Normal doğum ve riskim olmasa hiç uğraşmam bende direk doğum zamanı acile giderdim.
butterfly4 @Papatyam63 rahat ol canım yapabilirsin devlet geri çevirmez, ben Zeynep Kamile sadece Doğuma gittim bize çok uzak çünkü, daha önce geldin mi buraya diye bile sormadılar çok da güzel ilgilendiler ❤️