Kızıma hamileyken doğana kadar yaşadım bulantıyı . sürekli kusuyordum. Ama 4.5 aydan sonra hafiflemişti. 8 kg vermiştim açlıktan ayaga kalkınca bayılıyordum. Şimdi 6 haftalık hamileyim çok hafif bulantı var ama ayaktayım işlerimi yapıyorum elhamdülillah ilkine göre çok çok iyiyim inşaallah başlamaz başlayacak dşye korkuyorum cunku zor cor Allah yardım etsin