Denizvegokyuzu Ezgis54 Bide yeşil ekşi elma yemek yiyemesemde elma yiyebiliyorum açlığımi bastırıyor meyve sonuçta vitamin girmiş oluyor hemde vücuda😇 canım kötüyü düşünme belki de daha erken biter veya ilaç fayda eder de inşallah rahatlarsın 🤲🏻👍🏻🤗
Denizvegokyuzu Buseozdemir Aynen bende yemek yapamıyorum hala midem kaldırmıyor zar zor basit şeyler yapıyorum bazen onu da yiyemiyorum zaten 😕😕🤦🏻♀️ Allah yardımcımız olsun 🤲🏻
Semaax Ezgis54 ben 16hafta oldum hâlâ kusma bulantı War geçmiyor anam bu kusma 😂hep açim hiç bir şey yiyemiyorum 😕
zamloss123 Ezgis54 korkutmak gibi olmasın da 9. Haftada artıyor ani hareketler yapma doktordan ilaç iste bende işe yaramadı ama belki sende yarar
elftrndmrci Ezgis54 34+4den sesleniyorum gelmeeee🙈 doğuma giderkende kusarım ben heralde, bazen hiç geçmiyo. İnşallah sizinki çabucak geçer. Hayat kalitesini aşırı etkiliyor çünkü. Prilam, zofer, tuzlu çubuk limon emmek elma yemek falan bende bi işe yaramadı🙈
Hilalbasak Ezgis54 canimm seni uzmek istemem ama 10 hafta daha devam eder bu durum sonra rahatliyorsun .Sabretmen lazim
Bsryldzdmr Ezgis54 6+5 ‘ten Aleykümselam Bende fenayım, prilam kullanıyorum faydası olmadı şimdi zofer ile devam ediyorum inşallahhhh geçer diye umut ediyorum. Siz yeni başladınız sanırım prilama 2-3 üçüncü içtikten sonra biraz sakinleştiriyor inşallah size iyi gelir. Ama yorumları okuduğum kadarıyla biz daha başındayız 😢
Ezgis54 Bsryldzdmr prillam istedim ama doktorum vermedi en son çare yazarım dedi şuan biraz daha sabret dedi kusmalarim yok bulantilarim var biraz daha sabredelim dedim :(
Aselinkooo Ezgis54 daha yolun başındasın 😄 bismillah. İlkinde 9 ay full çektim bulantıyı. Bnmki kusmalıydı bide bulanmanın da ötesinde. 12 hafta gibi hafifliyor muş inşallah çabucak geçer gider 😍2.gebeliğimde yaşamadım bulantı çok şükğr ara ara oluyor geçiyor.
Ezgis54 Aselinkooo yolun başında olduğumu görünce daha da korktum daha yeni başlamış benim maraton mahfoldum 9 Ay sürer belkide 😪 Ay naparim o zaman Allah versin sabrını hepimize
Bsryldzdmr Ezgis54 Bu arada gerçekten tuzlu çubuk , Galeta ve muz biraz da olsa iyi geliyor 🥰 aklınız da bulunsun 🙏 benim bitmek bilmeyen bulantı ve kusma oluyor o yüzden 2ilaca başladık😢
Ezgis54 Ama çok zorlanıyorum hu kadar bulantim olacağı aklıma gelmezdi ya ben sandım ki nolmus yani bulantiysa geçer gider . Ama hiç gitmiyor her dakka calkantida 😀 Yemeği geçtim su yu düşününce bile midemi bulandiriyo meğer ne zormuş