Nebyaa Müfit bey üzerine bilmiyorum Turgutlu’da. İki Dr gittim ilk gebeligimde özeldi gitmez olaydım Turgutlu’da. Öneri üzerine Müfit beye gittim. Yeni doğum yaptım ikinci evladım. İki evladima’da yoldaş oldu bu süreçte. Hem hekim olarak hemde insan olarak çok seviyorum kendisini. Her musyneye gittiğimde yarım saat içerde kalıyorum çok ilgili. Anne Bebek sagligini herşeyden önde tutuyo. Hatta bu doğumum bugun olcakti on gün önce oldu. Nst sancılarım tavân çıktı. Ben hissetmiyodum doğum basliyo dedi. Bı panik bı telaş hemen cinarliyi aradı randevu saati aldı doğuma gittik. Çok güzeldi yine