Nebyaa Müfit Bey mi😅😅 ilk oraya başlamıştım. 1 kere bile kan tahlili istemedi. Her ultrasonda aynı şeyi söylüyor. Kayıt veriyor arka arkaya dinlerseniz ne demek istediğimi çok iyi anlarsınız. Hamileliğim kesinleştiği gibi bana hemen yok d vitamini yok magnezyum her şeyi vermişti. Çok ilgisiz bir doktor. Hiç memnun kalmamıştım ben. Hep aynı şeyleri söylüyor. Özellikle ikili test yaptırmak istemediğimizi söylediğimizde verdiği tepkiyi duysanız şok olurdunuz