belis_4 Nebyaa coookk. Ameliyattan çıktık odaya geldi nasıl gülüyor 😂 ameliyatta çok söylendin dedi ne dediysem artık anlatmadı da 🤭 damar yolundan sakinleştirici vermişler oysaki çok sakindim
Nebyaa belis_4 tam uyutuldunuz nu yoksa belden aşağısı mi bide sizin kararınız mi doktor öyle mi anestezi yapiyor
thetkc Nebyaa Yakınmış bayağı🥰 herkesin tercihi farklıdır tabiki bende doktorumdan memnunum kontroller artınca ne olcak bakalım 🙈🥰