ebruzb evet benim dr da çatın cok dar demedi ama kafa girmezse kanala doguramazsin dedi. Ben 39+2 iken bebegin kafası 40+4 falan çıktı o yuzden girmeyen bebek girmez daha diyor. Ve dediğin gibi doguramazsak hem normal dogum agrisi çekip hem sezaryen ve zorluklarını çekmek var. Mantıklı düşününce kabul et sezaryeni, ne zaman doguracagini bil kaygıyla girme operasyona diyor insan ama bi yanım normal dogur bi dene en azindan diye baskı yapıyor 😄 ay guzel haberlerini bekliyorum banada dua et kanala girmiş olsun hayırlısı buysa