Deletedmom27272 valla etrafımda normal doğum yapıp birçok dikişi olanda var , kendını 1 ay kdar toplamayan yanlıs kesi atılanda oldu enfeksıyon kapanda oldu. Yanı tamamen nasıp kısmet ısı dıye dusunuyorum. Ben normalde sezeryanda ayrımı yapmıyorum bazıları sezeryan olamamk ıcın normalı cok abartırlar. Sonucta ıkısındede evladını kucagına alıyosun anne oluyosun yok sutum gelmez etmez sezeryan soyle boyle vs vs. Valla canım sen kendıme ınanırsan herseyı basarırsın. Sütünde gelir hemende ayaga kalkarsın. Kımseyı dınleme herkes cok konusur cok bılır. Normalın oncesı agrı sancı sızı vs sonrasındada zor olabılıyor
Sezeryanında amelıyat sonrası zor olabılıyor ama ben öldüm ben bittim vs dersen ınan ayaga kalkamazsı dahi. Benım normalde sezeryanda uygunmus mesele ben sezeryanı sececegım cunku gebelik şekerim var ve aç kalıyosun doguma kadar , bebek ıcerde strese girebilirmiş. Ne gerek var ? Benden zıyada bebek önemli inanıyorum sutumde gelcek . Psıkolojımı hep pozıtıf tutuyorum. Doktorun catın dar dedıyse öyledir. Diye dusunuyorum ayrıca o kdar sancı cekıp cekıp sezeryanada girebilirsin bıde bunu dusun derim. O zaman vucudun cok yorgun olur kendını toparlamanda zor olur. Bu tercıhi yaparken sadece kendını dınlemelısın bence ve doktorunu. ❤️
Ikınız ıcınde hangısı saglıklıysa onu onermıstır dıye dusunuyorum