Mikrop birde benim çocuk 3770 Gr doğdu . O da zorladı tabii. 7 tane var .. zamanla dikişler düşüyor tam hatırlamıyorum ama biraz oturmak sıkıntı oluyo bir süre. Sert yere oturmak daha iyi oluyordu . Tam arkama yaslanıp oturmadim bı sure . Ama sonra bı sorun olmadı iyiki normal oldu diyorumm. Bence hiç riske atmayın yine de . Ben doğurdum ama nasilll… Zor du. O kadar sanciya Sezeryan da olabilirdim . Ama illa normal derseniz . Deneyebilirsiniz tabiiii