Burcinhangul Seraydural ben şimdiden hayırlı olsun diyeyim canımın içi git kan tahlilini ver biliyorsun ki çıkan değer evet önemli ama artış daha önemli iki gün ara ile kan tahlillerini ver mutlaka
iki_tospik_annesii Seraydural Daha çok yeni canm gidip kan ver 🌸 rabbim gönlüne göre versin inşallah 🙏🥰❣️
Burcinhangul Seraydural evet kuzum onlar ilk çıkan değeri değil değer artışını baz alıyorlar iki katına artması gerekiyor diye
TazeAnne06 Seraydural bunu ikk defa duyuyorum zaten idrarda daha geç çıkar bu bilinen bişeydir seninki idrara düştüyse kanda mutlaka çıkması gerek canım
Zeyna27 Seraydural beta ilk önce kana sonra idrara geçer hatta kanda yapılan testi erken bile öğrenebiliyorsun idrarda geç belli ediyor bu yüzden
Zeyna27 Seraydural sen idrar testi yapmışsın demek ki gebeliğin idrara geçmiş bende gecikmemin 3. Gününde idrar testim pozitif çıktı 1 gün sonra kan verdim 403.5 çıktı 2 gün sonra da 960.2 çıkmıştı keseyi gördük kalp atışını duyduk 7+3deyiz