Seraydural Kızlar ya aklıma takılan bir sey var 3 gün geçti idrarda pozitif cıktı peki önce kanda mı cıkar gebelik yoksa idrarda mı
Melosss58 Seraydural önce kanda çıkar idrar da daha sonra çıkıyor ama bu senin ne zaman hamile kaldığına göre de değişir idrarda pozitifse gebesindir ama kesin sonuç istiyosan kan verebilirsin 😊
iki_tospik_annesii Seraydural Önce kanda belli olur sonra idrarda canm Ben ilk oğluma hamileyken adetime 10 gün kala kanda öğrenmiştim
TazeAnne06 Seraydural bunu ikk defa duyuyorum zaten idrarda daha geç çıkar bu bilinen bişeydir seninki idrara düştüyse kanda mutlaka çıkması gerek canım
gamonur Seraydural yok canm önce kanda görülür idrara daha geç düşer senin idrarda çıktıysa kanda kesin çıkar.
Burcinhangul Seraydural o hemşire uzaktan eğitimle hemşire olmuştur canımın içi ilk kanda çıkar benim bütün iftarlar negatif çıkıyordu ben kanda öğrendim hemde beta sadece 7idi
Seraydural Burcinhangul benim idrarda cıkmadı ilk gebelikte cıkmamıstı düşük yaptım ama bu olmasa cıkmadı dimi
iki_tospik_annesii Seraydural Evet canm çıkar ki zaten sen normal teste pozitif görmüşsün yAni knka çıkma olasılığı 💯 💯
Burcinhangul Seraydural çıkmazdı hayatım hele kaset test yaptıysan mümkün değil çıkması. Ben reglim 3 gün geçtiğinde kaset testte silik çizgi ile pozitif olduğunu öğrendim
Seraydural Burcinhangul aynn ben ilk gebelikte cıkmamıstı 6 gün geçmişti kanda öğrenmiştim ben bu ay ümitli değildim ama oldu
nergis-07 Burcinhangul kanda en erken kaç gün sonra çıkar şüpheli ilişkiden 5 gün sonra kanda çıkar mı acaba