Zeyna27 Seraydural yok canım olur mu öyle şey beta ile alakalı ikiz olduğu anlaşılmaz sadece gebesin kan ver kesinleştir rabbim kucağında koysun ilk gebelik mi ??
Zeyna27 Seraydural hayırlısı olsun benimde ilk gebeliğim 20 haftalık erken doğumla sonlandı 1 yıl sonra gebe kaldım 7+3 deyim canım
Elifgoktug1 Seraydural beta önce kanda yükselir sacmalamislar. İnşallah istediğiniz sonucu alırsınız hayırlısıyla 🙏
iki_tospik_annesii Seraydural Hiç öyle düşünme canm güzel düşün ve güzel sonuçlar al 🙏🌸 sabah sağlık ocağında versen akşama doğru çıkar ☺️ İkinci oglumda 3 günüm geçti direk kan verdim sabah gece kan değerlerim 1124 olduğunu görmüştüm şok geçirmiştim 😅
Seraydural iki_tospik_annesii gebelik olmamış olsa kasette ve erken gebelik testi nde gebelik cıkmadı dimi