61cvhr numunede yeşim hanım iyi diyolar ona da kontrole gittiğinde asistanı bakıyormuş. Corona olmasaydı giderdim yinede ama şimdi orda tek kişilik odada kalıp kalmıcağında net olmuyor. Eşinde kalamıyor yanında ya da istediği gibi girip çıkamıyor. Bi kere gittim numuneye eşimi içeri almadılar ultrasonda göremediği için çok üzülmüştü. Çok kalabalık hastane. İnsan daha rahat olmak istiyor. Bi de özelde istediğin gibi doktoru arayıp soru sorabiliyosun msj atabiliyosun.