Esmnr sezeryan düşünüyorsan asla zorunlu durumlar harici yapmıyorlar numunede. 4 gün yatırdılar beni mahvettiler numunede en son suni sancıyla doğum başlattılar 12 saat cektim açılmam olmadı sezeryan dediler bebek tehlikede diye bi sonraki nöbetçi doktor yapmıyorum dedi nasıl çıktığımı bilmiyorum oradan