Esmnr Didemince01 yeşim hanım iyi diyolar ama ona da randevu bulmak zor malum prof olduğu için. O yokken asistanı bakıyormuş hastalara ama asistanıda çok ilgiliymiş.
Gamzecelik Esmnr yeşim hanımın hastayım çok memnunum garantici bir doktor herşeyi araştırır. sürekli hastası olduğum icin de bütün bilgilerim kayıtlı kendileri yönlendiriyorlar beni artik özel gibi . Özele de gittim daha önce ama hiç memnun kalmadim . gerçekten devlet hastahaneleri tam hastahane bence özeller hastalara müşteri gozuyle bakiyor
T1033b Didemince01 gülten sağır alanında çok iyi ama sıra alması zor bi doktor. Bizim akrabalar numunede ameliythanede calşyolar onların tavsiyesiyle bnde gülten hanıma gittim bi dönem
sibellademm 61cvhr bi de sordum ki ocakta gelecekti zam şimdi geldi tekrar gelir mi söyledikleri şey o konuda bişey söylenmedi bize
sibellademm Elif1104 henüz sormadım iki hafta sonra kontrole çağırdı doktor o zaman sormayı planlıyorum
Hcranne 61cvhr bazı hastanelerde odeniyormus şeklinde yazanlar olmuştu. Ben henüz imperialde girmedim nstye sorayım dedim. Yarın gideceğim
smmamoms sibellademm imperialde epidural 4250₺ canım salı günü oldum ☺️ Ama o kadar memnun kaldım ki ilgi, alaka, ameliyatım, doktorum iyi ki dedim. Diğer arkadaşlarla konuşuyorum hiç bi hastanede öyle yapmamışlar