Tughanalpinannesii_ beyah ah keşke ya benim de cumartesi 😂 nstde de birşey çıktığı yok zaman kaybı 😂 keyifleri yerinde herhalde .inşallah 40 i geçmez tek duam😭
beyah Tughanalpinannesii_ Ya herkes korkutuyo yok daha bekler bu bilmemne diye karışmasa kimse de doğursam rahat rahat 😆😆
beyah Tughanalpinannesii_ Canım sancılarım var şuan ama daha gitmedim hastaneye bilmiyorum yalancı mı gerçek mi :(
66rabis Doğurdum ben kızlar rabbim hepinizin yardımcısı olsun inşallah benim güzel bir doğum olmadı maalesef ama dualarım sizlerle bir avazda kurtulun inşallah 🙏🏻
beyah 66rabis Kurban olurum ya benimde sancılarım var ama takip ediyorum düzenli mi diye nişan su gelmesi falan yok daha bende
beyah Tughanalpinannesii_ Kardeşimle doğum egzersizleri yapıyorduk bi anda başladı sancılar devam edicekmi bakalım🙏🏻
beyah Beyza97 inşallahh 🙏🏻 sancılarım var sabah açtım postu çok korkuyorum 😔 uyursam bişey olmaz dimi
beyah Tughanalpinannesii_ şuan az az devam ediyor ama aşağıya baskı çok arttı kalçamla belim tutmuyor zaten 2 haftadır orası tutulmuştu :( şuan ayırt edemiyorum
beyah Tughanalpinannesii_ Karnım sertleşti bide aşırı sert üst tarafı ağrıyor şimdide kasıklarıma indi ağrı