beyah
Evet bu hareketlerden 1 gün sonra doğurdum :) sancım başlattı öncelikle sonra Nisan geldi bazı şeyler ters gidince malasef sezaryan doğumu yaptım hareketler kesinlik le tetikliyor erken yapmamak gerek benim 39 da doğdu şükür vaktinde. Darısı başina canım 🤗🌼🌼