@66rabis ne demek rabbim hepimizden razı olsun benimde ilk gebeliğim normal istiyorum ama Allah bilir tabi nasıl olacağını sen plates topu varsa iste hastaneden zıpla biraz üstünde derin derin nefesler al ver mesela 4 e kadar say içinden nefesi al bidaha 4 e kadar say ver nefesini yürü açılman kolay olsun yataga baglı kalma daha çok zorlanırsın yoksa kendini yönetebilirsin korkma Allah’ın izniyle herşey tıkırında ilerler de alırsın kucagına bebişini ☺️☺️🤲🤲🙏🙏