ZeEr_09 korkma canim ben tuvalet harici hiç kalkmadim banyom 10 günde bir defa en fazla 10 dakikaydi hastaneye giderken yatarak gidiyodum arabada inanması belki güç ama yemeğimi ve suyumu bile yattigim yerden yedim içtim canım çünkü oturmak bile yasaktı kayınvalidem görümcem eltim kendi annem eşim onlar baktı bana canım sen düşün 3 ay bu şekilde geçirdim iğne vurunuyodum eve hemşire geliyodu benim kalkmam yasaktı ve oğlumu normal doğumla doğurdum ve inan kolay olmuştu canım çünkü bende çok korkuyodum ya normal doguramazsam çok hareketsizim diye ama öyle olmadı çok şükür sen niye yatiyon canım