ZeEr_09 Tamam canım 😍 inşallah 30 dan önce ama pek düşünmüyorum abla ya benim hamileliğim zor geçiyo ya o yüzden korkuyorum rahim ağzı yetmezliğim var benim canım ilk oğlum da 24. Haftamdan sonra yattım 35. Haftaya kadar sadece tuvalet için kalkabiliyodum 3 cm de açılmam vardı çok zordu ama 39. Haftamda doğum yaptım çok şükür şimdi bunda da kısalma başlayınca hemen halka takılacak rahim ağzına pazartesi günü kontrol bakalım ne dicek canım bekliyorum inan ki takilcak mi valla oda baya can yakıyo ve yatması o psikoloji o kadar zor ki canım bunu nasıl kaldiricam hiç bilmiyorum yeter ki bebeğim sağlıklı gelsin de ben yine yatmaya razıyım bide şimdi bi tane daha evladım var bakalım nasıl olcak bekliyorum canım 🥰