ZeEr_09 oyy çok şükür canım sizin az kaldı kavuşmaya Rabbim sağ salim kurtarsın inşallah canım 🤲🥰 benle bebiş iyiyiz canım çok şükür oğlumda iyi ama eşim korona oldu karantinada ama çok şükür durumu iyi bugün 3. Günümüz maşallah bomba gibiyim diyo o öyle deyince bende mutlu oluyorum çok zormuş aynı evde böyle ayrı ayrı kalmak Rabbim kimseye göstermesin inşallah canım 🤲 bende 21+2 yim canım ultrasona göre 22+1 im bakalım bu cuma değil de haftaya cuma kontrolüm var o zaman ne dicek merakla bekliyorum