O kadar gebelikde ilaç kullanmama rağmen takip edilmeme ragmen 5 Aralık Pazar günü normal doğum yaptım kan degerlerim düşük olduğu icin 6 Aralık taburcu oldum o günden bu güne bebeğim yüksek enfeksiyon dan yoğun bakımda yatıyor 38+6 da doğumum gerçekleşti enfeksiyon u ihmal etmeyin