nagis1 Allah şifa versin öncelikle 🙏 ben 1 ay önce 14 haftalık ölü olmayan erken doğum yaptım ve kaybettim bebeğimi kontrollerde doktorumuzun ihmali sonucu farkedilemeyen enfeksiyon sonucu kist oluşmuş rahim ağzında 1 gün boyunca şiddetli kustum ve karın ağrım vardı sonrasında doğum yaptım enfeksiyonum vücuduma yayılmıştı haftaya kistim alınacak dondurma yöntemi ile temizlenecek ve rahim ağzımın enfeksiyon ile kaplı olmasından dolayı rahim ağzı yetmezliği de varmış çift serklaj ve hamilelik boyunca antibiyotik tedavisi olacakmış bundan sonra