nagis1 hamile olduğumu öğrendiğimden beri çekiyorum kasıklarda ağrı oluyor idrarda azalma oluyor 24+5 haftaligiz hala geçmedi .. doktorum önce tek kullanımlık toz ilaç verdi gram faydası olmadı ama haftaya kontrolm var antibytk isticem çünkü mahvediyor illet ..bide dün burda bı kız demsti içtiğimiz su şişesinin içine bir limonu sık gün boyu iç die onu yapmaya başladım .. bol su içmemz gerekiyor doktor bana 3.5 4 lt bahsetmisti 🙄 inşallah geçer hepimizin