Sisi nerden duymustun canım gebelikte eğer bebek ultrasondan gözüküyor sa rahmin öne geldiği anlamına gelir ve normale hiç sakıncası yok hamilelikten snra geri haline alır sadece bende cok duydum o sekilde normal yapan o yüzden bu tarz seylerde kesin konusmamak gerekir kimin nasıl doğuracağı belli olmaz cünkü önde olup da sezeryan olan cok o yapıya bağlı bunlarla bii ilgisi yok kimse bu yüzden canını sıkmasın