Didemf Ebrudrgt evet 7 ayda 2650 TL vermişim sadece muayane ve nst ücretlerine 2. Çocukta devlete gitmeyi düşünüyorum valla😂
1999luanne Ebrudrgt 10tl aldılar bugün ilk defa girdm Muayene de200tl her hastaneye göre değişir benden daha ucuza Muayene olan arkadaşlar var farklı şehirlerde onlarda nst ücreti pahalı oluyor mesela 60larda ödeyen var
Ebrudrgt 1999luanne muayne biraz fiyatliysa az aliyorlar herhalde. Muayneye gidenler zten doktor kafasina gore belirliyo sanirm. Hastaneye gidenlerde zaten neyse onu veriyolar 🙄
Ebrudrgt dudininannesi himm.sağlikli olsunda yavrularimiz veriliyormuş ya bilmiyodum yani ben oncesi hep muayne icinde saniyordum😑