Ebrudrgt dudininannesi himm.sağlikli olsunda yavrularimiz veriliyormuş ya bilmiyodum yani ben oncesi hep muayne icinde saniyordum😑
merakliblog Ebrudrgt benim gittiğim hastanede ücretsiz pahalı bir hastane olmasına rağmen hatta bana ne zaman kötü hissedersen gece gündüz vs gel nstye alırız seni serviste falan dediler
Ozgull11 Ebrudrgt ben Pendik medipole gidiyorum muayene 165 nst 85 tl ama tek gebelik 50 lira dediler
incimercan -Arya- nstye ücret ödeyenler muayene ücreti ödemiyor işte. Beni her hafta çağırdı mesela, geçen hafta muayene edip nstye bağlanmıştım, haftaya giriş yapmadan gel dedi. Şuan 38+o’ım. Haftaya 2 kez çağırdı
-Arya- incimercan Nst için muayene ücreti ödememe gerek yoktu istediğin zaman gel bağlan dedi doktorum 😊 yani muayeneye dahil değildi, kayıt açtırmasam da çektirebiliyordum
Rukisira Ebrudrgt ben nst için hiç pra ödemedim . Hatta nstye girip sonra doktoruma götürüyorum liv hospital hastanesi
Gizemcetinn Ebrudrgt aa nst ye ücret mi alıyorlar? İnanın şaşırdım ben nst ye ücret vermiyorum her hafta muayene sonradı yada öncesi giriyorum
Ebrudrgt Gizemcetinn aliyolarmiş canim. Evet senij nasil almiyorlar nerdensin hastaneyemi gidiyosuj muayenehaneyemi😀
Gizemcetinn Ebrudrgt istanbul esenyurtta esencan hastanesine gidiyorum ben hiç nst parası vermedim daha maşallah bizim hastaneye 😂😂