Merhabalar benimde 2 düşük oldu gebe kalınca kan da pıhtılaşma oluyormuş düşüklerim ondan oluyormuş şuan hamileyim 23+ 1 günlük devlet hastanesine gidiyorum gebeliğin başında sancılarım çok olunca düşük önleyici iğne yaptırdı doktor hemen kan sulandırıcı başladılar ve gebelik bitene kadar devam edeceksin dedi doktor bide 1 aylık düşük önleyici fitil yazdı kullandım bitince bırak dedi fazla kullanmaya gerek yok dedi iyiyseniz durumlar böyle rabbim yardımcımız olsun korkuyoruz işte ilk bebeğim olacak benim çok duygusal oluyor insan sürekli ağlıyordun bebeğime bişey olacak diye ama çok şükür atlattım rabbim herkese nasip eylesin kimsenin kucağı boş kalmasın 🤲🤲🤲