Semra007 daha önce bir kimyasal gebeliğim birde kürtajım vardı şuan gittiğim doktorum pıhtılaşma testi yapalım kayıpların bu yüzden muhtemelen dedi bir genim homozigot çıktı gebe kalmadan önce başlattı hemen sonrasında gebe kaldım zaten ok şükür şuan 31+2 günlük olduk en düşük dozda iğne oluyorum hergun kendim göbekten yapıyorum