Canım bazı doktorlar bu genlerin düşük yapmadığını söylüyorlar benim 1 düşüğüm oldu sonrasın da test yaptırdık bir kaç gende sorun çıktı 2.kez gebe kaldım gittiğim doktor bu genlerin düşüğe sebep olmaz asprin yeter dedi ve yetmedi yine düşük oldu 😔3.kez gebe kaldım oksapar 4000 lik kullnaıyorum 37 haftam bitmek üzere çok şükür 🤲sakın normal gerek yok diyen doktorla devam etme sana her ihtimale karşı iğne verecek doktoru bulmaya çalış bence