Busraquner çok haklısın. Benim bekarken de vardı. Evlendim ikiye katlandı. Hayatım kabusa döndü . Evlendikten sonra ilk çocuğa hamile kaldım ondan sonra ilaç kullanamadım. 4 yıldır migren hapı alamıyordum. İkinciye hamile kalmadan önce ilk çocugu sütten kesince bir kez içtim. Artık o bile fayda etmiyor İnan. O yağlar var ya sürüyoruz. Benimkini geçirmediği gibi kokusu midemi felaket etkiliyor. Özür dilerim. Bi yandan istifra bir yandan şiddetli boyun kasılması , eşliğinde zonklayan baş. İlaç almak bile fayda etmiyor. Ancak hafifliyor ki tamamen iki gün sonra geçiyor. O gün de dayak yemiş gibi hissediyorum. Çok kötü bişey gerçekten. Tedavisini de artık doğumdan sonra mutlaka yaptırcam . Böyle olmuyor çünkü