Busraquner bende yeni bulduğum yöntemi söyleyeydim denemek sizin tercihiniz.eskiler yaparmış bende nette tesadüf gördüm denedim işe yaradı benimki kusmalı filan gelir ağrı kesici kesmez normalde.Atak geleceğini anladığında bir tülbentte kolonyayı bolca döküp üstüne karabiber alnına bağla ağrıdan zaten ilk birşey hissetmiyordum hafifledikce biberin yakisi oluyor sonra geçti çıkardım bu kadar bir saat sürmedi bende inanamadım inş faydası olur sanada.