Busraquner ben de öyleyim maalesef. Ağrı tutunca ilaç da içemiyoruz paracetamol dışında. Akşama kadar 4 tane alınca biraz hafifliyor da uykuya dalabiliyorum bir iki saat uyku sonrasında daha iyi hissediyorum ama onun ağırlığı 2 gün geçmiyor üstümden. ( bu arada siz doktorunuz vermediği sürece kullanmayın) Hamileliğin ilerleyen aylarında azalıyor aslında. Yani tansiyon falan olmazsa . Ona da dikkat edin. Ben migren tuttuğu zaman gün içinde 4,5 kez tansiyon ölçüyorum ne olur ne olmaz. Benim ağrıyı tetikleyen şeyler de var. fazla yorulmak, Fazla yürümek, Ağır taşımak, stres, çiğ soğan kokusu , mercimek çorbası, ayran, hazımsızlık. Ne tetikliyorsa onu bulun sonra çıkarın hayatınızdan. Ya da ölçülü şekilde idare edin. Yapacak bişey yok başka çünkü.