Gulcannn34 Merhaba, bir hamile olarak umuyorum ki sonuçlarınız ve süreciniz temiz ve gönlünüze göre olur. Sağlıkla vaktinde kavuşursunuz bebişinize. Bu gibi süreçlerde aminiyosentez vb riski büyük testler yerine gen testi yaptırmanızı öneririm. Ben tarama testlerini hiç yaptırmadım. 12. Haftamda sonucu öğrenmiş oldum. Tarama testleri oran veriyor gen testinin doğruluk payı %99.