Sizi tanımıyoruz hiç birimiz ama baktım da herkes bu testlerin yanılacağını yazmış ki öyle sonuçlanıyordu. Bu süreçte böyle bir şeyi söyleyip” kaldı ki yanılma payı çok yüksek oluyor”anneyi üzmeyi, onu kaygılı bir psikolojiye sürüklemeyi hiç doğru bulmuyorum. Benimde bir arkadaşım yaşadı aynı durumu dokuz ayını böyle geçirmedi tam tersini yaparak bebeğinin sağlıklı olduğuna daha çok inandı. Hani derler ya işiniz Allah’a kaldıysa olmuş bilin diye! Sen inancını umudunu diri tut. Sağlıkla, bereketle gelsin inşallah 🌿