Gozde0010 Diloss_14 https://resimyukle.io/r/gwnFqtBrdX benim sonucumada bakarmisimiz bise yokmus ama orda free beta deger falan yuksek kafama takildi
Nessozz Gulcannn34 amniyosentez kadar %100 sonuç vermese de risksiz bir yöntem var fetal dna diye geçiyor, sizden bir tüp kan alıyor ve dnalarına bakılıyor bebeğin. %90 ların üstünde sonucun doğruluğu. Benim kan testinde de çok yüksek risk çıkmıştı o testten yaptırdım ve negatif çıktı. Canınızı sıkmayın öyle denip sağlıklı doğan çok bebek var. Maddi açıdan zorlamayacaksa fetal dna yaptırmanızı öneririm.
Adileeselvi Gulcannn34 ultrasonda kendi doktorum da perinatolog da herhangi bir problem görmedi sadece eğer istersen amniyosentez yaptırabilirsiniz dedi bende kabul etmedim zaten yirminci haftada görüşürüz tekrar dedi üçlü taramayı soordum gerek yok şimdilik dedi üçlü daha kafa karıştırıcı dedi ama acaba onun için de diyorum özele gidip dortlumu yaptirsam yoksa detayliyimi beklesem Kanda risk 1518/1 çıktı biraz
Ceren_01 Gulcannn34 canım eğer öyle bişe varsa aldıracak mısın? Eğer böyle bir düşüncen yoksa bekle detaylı ultrasonda belli olur arkadaşıma da dediler sağlıklı doğdu bu testler yüzde yüz değil ben hiç yaptırmadım insanın psikolojisi bozuluyor ama bence biraz daha bekle
Gulcannn34 Ceren_01 aldırmayı hiç düşünmedim yaşasaydı aldırmazdım ben ona kıyamadım ama yavrum giderek bana kıydı
butterfly4 @Gulcannn34 kuzenimin bebeğine down sendromlu dendi, kuzenim o an herşeyi kabullenip extra test istemedi, ne olursa baş göz üstüne dedi sadece bekledi, ve sapasağlam bir çocuk doğdu ne down sendromu ne başka bir hastalık
Theia Gulcannn34 cok üzüldüm kalbi neden durdu acaba bunu araştıracak mısınız? Bir kaybınız daha varmıs önceden sebeplerini araştırın bence gerçekten cok cok üzüldüm basınız sagolsun
Sineemiis Gulcannn34 basınız sağolsun Rabbim sabırlar versin kan sulandırıcı kullandınız mi acaba ileri hafta gebe kayıpların da pıhtılaşma riski çok yüksek
Ceren_01 Gulcannn34 allah sabır versin canım bende ilk bebeğimi kaybettim mafetmiştim kendimi ama Allah hiç ummadığım anda tekrar verdi kendini çok üzmemeye çalış yaşayıp sağlıksız olsa acı çekecekti belkide bunu düşün şimdi sana ne desem de senin acın dinmez ama Yinede kendini çok üzme annesini öyle görmek istemezdi meleğin 😓
Gulcannn34 Ceren_01 önceki bebeğim de araştırma yapıldı hiç birşey çıkmadı şimdi yine bir çok araştırmaya girecez inşallah bu sefer bir sonuç elde ederiz