Hlydnc canım bende özeld e başladım beni özelde ki doktorum oraya yönlendirdi. Cok ön yargı ile gittim ama resmen beni uyandırdı lar diyebilirim 🤭 odaya yatısınız yapılıyor tek kişilik oda bir otel odası düşün wc banyo herşey içinde. Birde içerde ayrı oda var dogum anında kullanılacak malzemeler hazır temizlenmiş duruyor. Refakatcı sürekli yanında her an. Sadece muayene anı ve dogum anında koridora cıkarıyolar. Dogumu aynı odanda yapıosun sadece doktorlar giriyor içeri bebek yanında muayene ediliyor senın yanından odadan cıkmıyor. Dogum sonrası babası 15 dk bebeği görmeye gelebiliyor. Normal dogumda 24 sezaryana 48 saat hastanede kalıyorsunuz. Dogumdan sonra servis katın alıyorlar bütün muayeneleri kontroller yapıldıktan sonra benı yaklaşık 8 saat sonra götürdüler. Orada 2 kişi kalıo sun baI odaları tek kişilik. Ama ben sonradan öğrendim aile odası varmıs ücretli sanırım en üst katta orada eşin falan da kalıo heralde tam bilmiyorum araştırın ben sonradan öğrendim detay bilmiyoeum keske haberim olsa orayı tutardım eşimde yanımızda kalırdı. Ama ilgi alaka temizlik görevlisine doktoruna ebesine hemçireiane kadar cok ilgili belki bana öyle denk geldi bilmiyorum ama hiç biri olumsuz davranmadı ters konusmadı 🤗 devlet oldugu için doktor seçme şansın yok o gün kim var ise o giriyor.