Kızlar Devlet Hastahanesinde suni sancıyla doğum yaptırılmıyor mu??? 40 haftalık oluyoruz bu gece..40+1 de gel dedi doktorum..Ama ben sabırsızlanıyorum artık iyiden iyiye neden doğmadı oğlum hala diye..Şu kaka yapma olayları filan kafama takılıyor allah korusun🙈