@zeytinkiz valla MaşaAllah size çok iyisi denk gelmiş ben ağrım sızım yokken gün aşımı gebelik diye yatış verildi Zeynep kamile o an ki heyecan ve korkuyla hiç bişey sormadım 3 gün kontrol ettiler 4.gün 6cm açıklıkla 4 saat sonra normal doğuma alıyoruz dediler ama bir anda sezeryana döndü hiç bişey anlamadım. Keşke diyorum biraz daha araştırma yapsaydım bana çokta iyileri denk gelmedi çok yalnızdım hastanede