Asudeprenses ege_ayaz_mom bende 38+3 normal doğum düşünüyorum, son 11 artık nezaman gelmek isterse prensesim, 2 ci bebeğim zaten 🙂1 hafta 10 gün içinde doğar inşallah
Hzlkaya ege_ayaz_mom valla geçsin istemiyorum evde bi tane daha olduğu için başıma ne gelicek biliyorum 😂😂
Yavuzz ege_ayaz_mom saglijla alirsin inslalh kucağına bizimde son 21 bakalm 😇erken geç ne zaman gelecek
ege_ayaz_mom cahillesohbetikestim inşallah canm geçer canım geçer şimdi bak bana su gibi geviyo korku içerisindeyim😂
RumeysaNur34 ege_ayaz_mom Allah kavuşması güç ayrılıklar vermesin canım keşke bu illet virüs olmasaydı yanımızda olsalardı 🤲
ege_ayaz_mom Annesibebegi o zaman sizinde safaginiz bellisiz son 5 diyosun ama bakmissinki akşam sancı Tutmus bebiş gelmiş 😄😄
Anne8484 ege_ayaz_mom ay senle aynıyız.dun gece yatamadik.sagdwn sola donemiyorum. Kramp girdi .Tam vajinada bıçak saplanıyor gibi. AÇILMA mi oldu diye korktum.Akinti çok fazla bebek hareketli.Ne yapacağım bilmiyorum
ege_ayaz_mom Anne8484 aynen bende öyleyim valla yatakta zorla dönüyorum eşim saolsun yardımcı oluyo ne yapalım aynı bedende son zamanlarimiz az kaldı 🥰
Elanrgndn ege_ayaz_mom Uygulamaya göre son 14 🥳 Tam 38+0 bugün. Kontrolüm vardı daha durur seninki dedi doktorum 😔. Çatı muayenesi yaptı. 1cm açıklık var dedi. İnşallah biraz tetkikler de gelir bu hafta.😅