ege_ayaz_mom Anne8484 evet canım sağ tarafıma çok toplanıyor özellikle maşallah artık hiç yerinde durmuyor çıkmak istiyor galiba artık bizde inşallah Perşembe günü kucağımıza almış olucaz🙈😊
ege_ayaz_mom kizannesi_1004 ay canım benim ilKte olsa sonda olsa gerçekten korku heyecan hiç değişmiyor benim 3. Doğumun olucak ama aynı heyecan aynı korku🙈
RumeysaNur34 ege_ayaz_mom Amin canım Allah razı olsun sezaryan falan korkutmuyor da senin gibi oğlumdan ayrı kalmak zor olacak şimdiden aklım fikrim onda 😅😅😇
Anne8484 ege_ayaz_mom kasiklar ağrıyor mu?rahimde toplanıp kendini birakiyor mu.persembe günü yazisalim
ege_ayaz_mom Anne8484 bebeğim aşağıya çok baskı yapıyor benim yurudugumdede daha çok aşağıya iniyor bide ikidebir tuvaletim geliyo🙄
Deletedmom_33 ege_ayaz_mom Evet ilk olacak hem tüp bebek hem 25.hafta doktor iri bebeğe benziyor demişti. Acile gittiğimde 27.haftada çatı muayenesi de yaptı nöbetçi doktor ama açılma ile ilgili konuştu bende sormamistim çatı dar mi değil mi 😅
poyrazinannesi3547 Hepimiz sağlıkla kavuşalım bebişlerimize 💙Son 28 gün kaldı oğluma kavuşmaya 🤲Allahım nasip etsin inşallah
RumeysaNur34 ege_ayaz_mom Allah kavuşması güç ayrılıklar vermesin canım keşke bu illet virüs olmasaydı yanımızda olsalardı 🤲
Anne8484 ege_ayaz_mom ay senle aynıyız.dun gece yatamadik.sagdwn sola donemiyorum. Kramp girdi .Tam vajinada bıçak saplanıyor gibi. AÇILMA mi oldu diye korktum.Akinti çok fazla bebek hareketli.Ne yapacağım bilmiyorum