HazalGonca bazı çocuklar geç konuşur bu da normal kabul edilebiliyor. Ama verdiğiniz örnek şu bakımdan yanlış. Albert Einstein, Otistik Spektrum Bozukluğuna sahipti. O nedenle dahi olması normal olduğu anlamına gelmiyor. ( bu bilgiyi bile googledan , vikipedia dan da öğrenebilirsiniz. ) 3-4 yaşına gelip geç konuşan, ısrarla konuşmayı reddeden çocukların en azından bir uzmana götürülmesi gerekiyor.
@55alp34 bebeğiniz daha 2 yaşında anlıyorsa elbet konuşacaktır siz bence egzersizlere devam edin elbet dili çözülür. 1 sene içinde konuşmazsa o zaman destek alırsınız