55alp34 2 yaşından sonra 2 kelimeyi birleştirmesi beklenir anne mama, anne su, baba gel gibi ama yapmıyorsada sorunmu hayır çünkü sizi anlıyor iletişim kuruyor sadece dile dökemiyor.. Her çocuk berlirli kalıba uyacak diye birşey yok ama şuanda anne baba mama gibi şeyleride söylemeseydi bir doktora gidin derdim.. Sabırlı olun bol bol konuşun anlatın birde teşvik edin mesela şuan keain parmağıyla gösterip sesler çıkararak anlatmaya çalışıyır mesela o anlarda hemen aa evet bebek annecim aa evet o uçak gibi cevaplar vermeyin anlamamazlığa vurun biraz çabalasın hemen hazıra konmasın. Sonra biegğn bir bakcaksınız sizinke nerdeyse oturup dedikodu yapacak kıvama kadar gelmiş 😂😂😂