Benim oğluşum da öyle 2,5 yaşına giricek belirli kelimeler ama her şeyi anlar, derdini de bir güzel anlatır :) biz onu anladığımız için gereksinim duymuyor galiba bazen anlamamazlıktan geliyorum ama yok banamısın demez bildiğini okuyor :) kreşe yazdırdık evde tek çocuk hiç olmazsa etrafında çocuk görsün 3 ay oldu çok az gelişme var.
ben de 4 yaşın da konuşmuşum millet anasına çekmiş deyip duruyolar valla anlıyo ya her dediğimizi, uyguluyor bir gerilik yok şükür ben takmıyorum fazla yinede dedik bi Logopedie görsün yazdırdık bakalım.