Minoo01 hamilelik sürecimde bende zaman zaman ishaller oldum hatta baya kötüydü 5 gün sürmüşlüğü var acile gittiğimde hiçbiri ilaç yazmadı önerilen şeyler sıvı alımını bol tutmamdı bende her WC’den çıktıktan sonra 1 bardak su içiyordum yani kaybettiğim sıvıyı yerine koyuyordum birde evde patates haşlayıp havuç yiyordum bol bol kendiliğinden geçti bebeğime bişey olmadan