Mercimek111 54/1 cıktı saglıklı dığum yaptım. Yani senden kat kat fazla riskliydim. Yerınde olsam 20. Hafta detaylıya kadar beklerım. Orda bi sıkıntı görürlerse o zaman istersen amnio yaptırırsın bu 1. 2.şansın da durumun varsa fetal dna yaptır ben cok üzülüp yaptırdım cunku bana asırı risklisin demişti.. sonra fetal yaptırdıgıma da pişman oldum cunku detaylıda doktor cok saglıklı demişti. Detaylıda cıkıyor genelde.