Mercimek111 salı günü amniyosentez yaptırıcam, benim de ikilim riskli çıktı😕 tanı testi olmasını istedik eşimle. Doğumda süpriz olmasın, ne olduğunu bilelim istiyoruz.
Benim doktorum düşük riski konusunda endişe etmemi söyledi, kendisine güveniyordu, ben de ona güvendim. umarım bu süreci sorunsuz atlatır bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🏻💓