Educator ben Acıbadem’de takipliyim. Amniyosentez yaptırıcam ama ücretli burda. 7500 tl ama özel sağlık sigortası ile 1700 fln ödicem. Zeynep Kamil’de ücretsizmiş ama bir kere gittim, randevu sistemi çok zor 5 saat bir muayene için bekledm vs.
Fetal dna hala tanı testi olarak geçtiği ve yanılma payı olduğu için tercih etmedm. Kafamın rahat etmesini istiyorum açıkçası. Burda bir arkadaşın ultrason verileri iyi, ikili testi de ⅒.000 çıkmış ama doğumda down süprizi ile karşılaşmış. Neye güveneceğimizi şaşırdık.