Burcucugum H_myra1 açılma varsa mı verecekler suni sancıyı ? Benimde son 7 ama açılma vs yok pazartesiye kadar gelmezse bana da suni sancı verecekler sanırım korkuyorum biraz
Aryapoyraz cerentskn ayyy ben sizin yerinize heyecanlandım sabaha kadar uyku yok kesin 🙈 sağlıkla alın kucağınıza inşallah 😇🌸
H_myra1 Aryapoyraz var gibi 😅 ama dogurmak istiyorum bir an önce mide bulantısı ve yanmasından kurtulucam bi yandan da korkuyorum karmaşık🙃
Hat90 Sevinc-Berke benimde sizinle aynı son 4 ama açılma ağrı yok sadece ayakta durmak zor salı günü gideceğim durumu iyi ise ek süre bekleyeceğiz hakkımızda hayırlısı olsun
H_myra1 Burcucugum bebek kanala inmiş açılmam yok 1 cm var oda diger iki dogumlardan kalma dedi 2 dogum yaptım suni sancıyla buda öyle olucak
Sevda-06Macit Aryapoyraz Ayy keşke olsa ama sana en büyük tavsiyem. Etraftan doğum hikayesi dinleneyin, okumayın. Herşeyi oluruna birakin
Aryapoyraz Sevda-06Macit yok okumuyorum zaten panik atağım var ucunda bekliyor gününü öğrendiğimden beri bide kendimi onunla korkutamam 🤭🙈
Gizemcetinn Aryapoyraz son 5 ama benim psikolojim bozuldu artık kendimi hiç iyi hissetmiyorum nezle oldum 1 haftadır hala iyileşmeye çalışıyorum doktor ilaç vermedi kendi canımdan bezdim artık ya hamileleiğim hastalıklarla geçti çok yorucuydu çok..
Aryapoyraz Gizemcetinn inan benimde o kadar zordu ki daha beni neler bekler diye korkumdan böyleyim büyük ihtimal benimde psikolojim pek sağlam değil 🤭😔
Hatn58 Gizemcetinn ayni durumdayim resmen depresyona girdim ne zaman geleck dusuncesiyle halsiz dustum resmen
Hhaattiiccee Fatmanurkara ağrılarınız nasıl ? Ben yürüdükçe aşağıya doğru baskı ve kasılmalar aşırı artıyor ama dinlenince ve duşa girince geçiyor
Kubraasut Aryapoyraz çok hızlı geçti gerçekten, problemsiz bir hamilelik geçirdiğim için nasıl geçti anlamadım. Son 11 ama yılbaşını görürüz gibi geliyor hiç belirti yok 😅
Aryapoyraz Kubraasut ne mutlu size gercekten benimde aksine zor gecti 🤦♀️ Allah sağlıkla kavustursun insallah 🌸😇